Værd at vide om støtte til frivilligt, socialt arbejde
Hvornår kan jeg søge igen
Der kan søges fra 1. april til 30 september.
Der kan kun søges digitalt her på hjemmesiden. Foreninger, der tidligere har søgt, vil få direkte besked via mail, og nye foreninger får besked vha. offentlige medier.
Hvor kan jeg få hjælp til at søge elektronisk
Foreninger kan få vejledning i at ansøge digitalt enten i De Frivilliges Hus fx ved at sende en mail til frivillighuset@frivillighuset.dk eller ved at kontakte Aalborg Bibliotekerne.
Hvad gør vi, hvis vi har glemt adgangskoden
Jeg kan ikke finde min forenings kvitteringsmail
Hvordan kan jeg tilføje flere udgiftsposter under ”Hvad skal det ansøgte beløb dække”:
Klik på "Tilføj" herunder for at tilføje beskrivelse og beløb. Du kan klikke "Tilføj" flere gange og du skal tilføje alle de udgifter, den bevilligede støtte er anvendt til. Fordel så vidt muligt ud fra de angivne forslag i dropdown¬listen/rullegardinet.
Kan jeg redigere i min ansøgning indtil ansøgningsfristen er udløbet
Kan jeg se og printe min ansøgning
Hvornår får jeg svar på min ansøgning
Ansøgningerne bliver politisk behandlet i november/december måned. Bevilligssvar eller afslag bliver sendt ud på mail i primo januar.
Er der en regnskabsformular
-Du begynder din indberetning ved at trykke på knappen "Send ansøgning", når du går ind i puljesystemet.
Regnskab skal også indberettes digitalt.
Når selvbetjeningsløsningen til indberetning af regnskab er klar, modtager din forening information om dette. Du finder selvbetjeningsløsningen det samme sted, som ansøgning til støtte.
Du begynder din indberetning af regnskab ved at trykke på knappen "Send ansøgning", når du går ind i puljesystemet.
Hvordan vedlægger jeg foreningens regnskab
Hvordan får jeg en kvittering, og hvordan ser jeg mit indsendte regnskab igen
Din forening modtager en kvitteringsmail og får dermed også adgang til at se det fremsendte regnskab igen.