Find en af kommunens andre hjemmesider

Gå ind på den valgte hjemmeside

Mød vores medarbejdere

Hvis vi samler alle medarbejdere, tæller vi godt 4000 mennesker. Vi har vores daglige gang som lærere, pædagoger, servicemedarbejdere, ledere, terapeuter, konsulenter, rådmand, direktør eller chefer, ja listen er lang og mangfoldig. Læs nedenfor om et par af vores medarbejdere.

Medarbejdere i Skoleforvaltningen

Mette Krogh Bonde, lærer i Skoletjenesten  i sommerhalvåret og lærer på Tofthøjskolen i vinterhalvåret

”Jeg forsørger at forklare eleverne, når vi er i Højmosen, hvor afhængige de forskellige dyr og planter er af hinanden, og dermed får de mere viden om årsager og sammenhænge, og de bliver mere bevidste om livet i mosen. Eleverne indser også, at de også selv er en del af noget større”.

-------------------------------------------------------------------------------------

Jonas Jeppesen, lærer På VUK – Voksenskolen for Undervisning og Kommunikation

”I mit arbejde skal jeg hver dag møde op og være godt forberedt – forberedt på, at dagen nok ikke bliver som planlagt. Der kan nemlig være mange andre ting, som fylder for de unge, og det skal der tages hånd om, før den faglige undervisning kan fortsætte. Derfor er arbejdet med elevernes trivsel noget af det vigtigste i min dagligdag. For det handler først og fremmest om at opbygge elevernes trivsel, for så herefter at bygge på dem. Og når det så lykkes at få eleverne til at trives, så oplever jeg ofte, at de rykker sig både personligt og socialt”.

-------------------------------------------------------------------------------------

Bente Grau Nedergaard Jensen, pædagog på Nibe Skole

”Udover at jeg møder ind i morgendussen hver morgen, så er jeg også trivselsperson. Det betyder, at størstedelen af mit arbejde på Nibe Skole foregår i ’Båndet’, som er et “pusterum”, hvor elever kan komme, hvis de har brug for at trække sig lidt fra den almindelige undervisning. Her handler det om at skabe trygge rammer med fokus på struktur – og hvor troen på, at man er god og kan lykkes, er nøgleordene”.

-------------------------------------------------------------------------------------

Anders Møller Jakobsen, Makerspaceagent i Skoleforvaltningen

”Når eleverne udfolder sig i skolens makerspace, er forventningen, at deres nysgerrighed og idéer får de bedste rammer. Det at fejle og prøve igen bliver en helt naturlig del af processen, når man vil skabe nyt. Med tiden udvikler eleverne des­uden en stærk teknologiforståelse og praksis­faglighed, som gør dem i stand til at designe og skabe løsninger, der har betydning for deres og andres hverdag”.

Del indhold