Find en af kommunens andre hjemmesider

Gå ind på den valgte hjemmeside

Borgerservice

Skal du bestille nyt pas, kørekort, legitimationskort eller flytter du til kommunen fra udlandet, så skal du møde personligt i Borgerservice.

Borgerservice kan også hjælpe med de obligatoriske selvbetjeningsløsninger indenfor flytning, sygesikring og sundhedskort, NemId, vielser, spørgsmål til opkrævning og f.eks. fritage dig for digital post.

Bestil tid inden du møder i Borgerservice

Du skal bestille tid, inden du møder i Borgerservice, Rantzausgade 6, 9000 Aalborg. Har du ikke bestilt tid, kan vi ikke garantere, at du kan blive betjent samme dag.

Det kan generelt være vanskeligt at få tid mandage samt alle hverdage omkring frokost.

Har du brug for hjælp til tidsbestilling eller til de digitale selvbetjeningsløsninger, kan du ringe til Den Digitale Hotline - DDH - på tlf. 7020 0000. Telefonen er åben fra kl. 8.00 – 20.00 mandag-torsdag, fredag kl. 8.00 – 16.00 og søndag fra kl. 16.00 – 20.00.

Du kan også ringe til Borgerservice på tlf. 9931 1800 eller du kan skrive til os. Skriv sikkert til Borgerservice
Du kan få yderligere informationer om de enkelte opgaver i Borgerservice:

Del indhold