Find en af kommunens andre hjemmesider

Gå ind på den valgte hjemmeside

Borgerservice

Du kan kontakte os på telefon, digital post eller ved personlig fremmøde. Du skal bestille tid i Borgerservice inden fremmøde. Brug linket under selvbetjening

Vi gør opmærksom på, at der grundet den lange nedlukning i både 2020 og 2021, er ekstra stort pres på Borgerservice, og at der derfor kan være lang ventetid på at få en tid til fremmøde.

Vi beklager ulejligheden og lægger løbende ekstra tider ud, når det er muligt. Vi opfordrer derudover til, at du kun booker tid til uopsættelige og akutte ærinder. 

Fremmøde i Borgerservice

Skal du bestille nyt pas, kørekort, legitimationskort, fritages for Digital post, bestille NemID uden pas eller kørekort eller flytter du til kommunen fra udlandet, så skal du møde personligt i Borgerservice.

Der er ingen adgang for borgere uden en tidsreservation. Hvis du har Covid-19 symptomer eller er i selvisolation må du ikke møde op i Borgerservice.

Ring til Den Digitale Hotline for hjælp

Du kan ringe til DDH på tlf. 7020 0000 for at få hjælp til at bestille tid.  Telefonen er åben fra kl. 8.00 – 20.00 mandag-torsdag, fredag kl. 8.00 – 16.00 og søndag fra kl. 16.00 – 20.00.

DDH kan også hjælpe med digital selvbetjening til f.eks. flytning, sundhedskort, lægevalg, NemID og Digital post.

Kan du ikke bruge de digitale selvbetjeningsløsninger f.eks. fordi du er undtaget eller du ikke har NemID kan vi hjælpe dig på telefon 9931 1800 i vore telefonåbningstid.

Du kan få yderligere informationer om de enkelte opgaver i Borgerservice:

Del indhold